M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Michał Gawryszewski dyr. badań i analiz w Onecie

Maciej Florek | 2 lipca 2013, 06:00

Stanowisko objął po Agnieszce Wiśniewskiej, która wiosną odeszła z firmy.

Michał Gawryszewski dołączył do Onetu, obejmując stanowisko dyrektora działu badań i analiz. Zastąpił tym samym Agnieszkę Wiśniewską, która rozstała się z firmą pod koniec kwietnia br.
 
Michał Gawryszewski z branżą internetową związany jest od 1997 roku. Początkowo, pracując po stronie agencji reklamowej, odpowiedzialny był za zbudowanie działu interactive i obsługę budżetów klientów. Od 2000 roku związany z rynkiem mediów: najpierw jako szef platformy internetowej w Polskiej Agencji Prasowej, a od 2001 roku odpowiedzialny za szereg projektów internetowych i multimedialnych w spółkach Grupy Orange Polska (dawniej Grupa TP).
 
Od 2007 roku Michał Gawryszewski pracował w Wirtualnej Polsce jako dyrektor ds. strategii i analiz, gdzie odpowiadał m.in. za strategię korporacyjną, zarządzanie ryzykiem, badania rynku, analizy sektorowe oraz obszar M&A. Od 2008 roku był także przedstawicielem WP w radzie nadzorczej spółki Polskie Badania Internetu.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,