Kraj

OgilvyOne obsłuży kolejny projekt promocyjny Bols Polska

Firma marketing services OgilvyOne Worldwide rozpocznie obsługę kolejnej promocji sprzedaży planowanej przez producenta i dystrybutora alkoholi spółkę Bols Polska. Jej...

Firma marketing services OgilvyOne Worldwide rozpocznie obsługę kolejnej promocji sprzedaży planowanej przez producenta i dystrybutora alkoholi spółkę Bols Polska. Jej celem ma być wsparcie flagowego produktu z portfolio firmy wódki Bols Vodka. Szczegóły projektu nie zostały ujawnione. Jacek Kiziński, kierownik marek grupy Bols, był w momencie powstawania tej informacji nieuchwytny. Do tej pory projektami prosprzedażowymi Bols Vodka zajmowała się agencja reklamowa VA Strategic Communications. Do wyboru propozycji OgilvyOne Worldwide doszło po prezentacji ofert. Według danych ACNielsen (panel handlu detalicznego, październik 2003 r.) udziały wartościowe Bols Vodka wynoszą 9 proc. Daje to tej marce drugą pozycję na rynku, za wódką Absolwent (Polmos Białystok) – 13 proc. (JP)