M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Olivia" w nowym layoucie i z nową naczelną ma być bardziej "premium"

Maciej Burlikowski | 9 lipca 2013, 06:00

Odświeżenie miesięcznika wesprze silna kampania reklamowa. Pochłonie 3,5 mln zł do końca br.

Wydawnictwo Bauer, wydawca m.in. miesięcznika "Olivia", postanowił gruntownie odświeżyć tytuł. Od sierpniowego wydania magazyn ma nowe fonty, kolorystyczne uporządkowanie działów, nowoczesne layouty, infografiki i duże zdjęcia, co ma sprawiać, że pismo będzie postrzegane jako bardziej nowoczesne i eleganckie.

Jak przekonuje wydawca, poczucie ekskluzywności i charakter premium magazynu budują sesje zdjęciowe najlepszych polskich fotografów. Sesje modowe i gwiazd w "Olivii" robione są przez tak znane osoby, jak Krzysztof Opaliński, Piotr Porębski, Marek Straszewski czy Aldona Karczmarczyk.

Pismo zachowuje swój poradnikowy charakter. Nowością jest ekspercki format problem/rozwiązanie, który zamyka każdy dział.

Dział Wnętrza i dekoracje został powiększony i umieszczony w środku pisma.

Bardziej obszerny i urozmaicony jest dział Kuchnia. Oprócz przepisów na dania sezonowe pojawiają się nowe kolumny - Kuchnia dla zabieganych; Kuchnia z gwiazdą i Mały kucharz.

Zmiany merytoryczne "Olivii" przygotowała Dorota Maj - nowa redaktor naczelna pisma, która wcześniej pracowała dla takich magazynów, jak ”Show”, ”Elle”, ”In Style”, ”Uroda”. Autorem nowej makiety jest Iwona Kobryń-Gałązka - dyrektor artystyczna "Olivii".

Dla tytułu zaplanowana jest silna kampania reklamowa. Promocja obejmuje: telewizję (stacje TVP, Polsat, TVN, Atmedia) i prasę (m.in. "Twój Styl", "Show", "Grazia", "Tele Tydzień", "Tina", "Życie na Gorąco", "Naj"). Przewidywane wydatki na promocję wyniosą ok. 3,5 mln zł do końca roku.

Za realizację nowej kampanii odpowiedzialna jest firma Happy Hours, za zakup mediów MEC.

Cena ”Olivii” pozostaje bez zmian i wynosi 2,50 zł. Format, objętość i papier magazynu również się nie zmieniają.

Jak informuje wydawca, w I kwartale br. ”Olivia” odnotowała najwyższy w segmencie magazynów poradnikowych wzrost sprzedaży - 45 proc. w stosunku do 2012 r. (dane: ZKDP, średnie rozpowszechnianie płatne razem: styczeń-marzec 2013 vs. styczeń-marzec 2012).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,