Kraj

Stelmaszczyk dyrektorem zarządzającym Brand & Media OMD

Agnieszka Stelmaszczyk obejmie z dniem 1 lipca br. stanowisko dyrektora zarządzającego domu mediowego Brand & Media OMD, należącego do spółki...

Agnieszka Stelmaszczyk obejmie z dniem 1 lipca br. stanowisko dyrektora zarządzającego domu mediowego Brand & Media OMD, należącego do spółki OMD Poland. Stelmaszczyk pełniła dotychczas funkcję group account directora zespołu obsługującego Polską Telefonię Cyfrową (PTC) w drugim domu mediowym należącym do OMD Poland – Optimum Media OMD. Na stanowisku dyrektora zarządzającego zastąpi Marcina Deca, który odchodzi z firmy (kierował Brand & Media OMD od wiosny 2003 r.). Jakub Bierzyński, CEO OMD Poland, twierdzi, że zmiany podyktowane są koniecznością wzmocnienia zespołu zarządzającego Brand & Media OMD. Agnieszka Stelmaszczyk pracuje w OMD od pięciu lat. Od trzech lat pełni funkcję group account directora. Od 1,5 roku zarządza zespołem obsługującym największego klienta Optimum Media OMD – PTC Era. Stanowisko group account directora zespołu PTC w Optimum Media OMD będzie pełnił od 1 sierpnia br. Bartek Majewski, wychowanek Optimum Media OMD. Majewski w ciągu ostatniego roku pracował w domu mediowym MediaCom Warszawa w zespole obsługującym Procter & Gamble. Ponadto w Brand & Media OMD na stanowisko group account directora zespołu obsługującego m.in. Grupę Żywiec SA awansowała Iwona Chrzanowska, dotychczas senior media planner w tej agencji. Zastąpiła tym samym Marka Friedmana, który niedawno rozstał się z firmą. (PR)