Kraj

Peugeot ruszył ze wsparciem modelu 208 GTi

Kampania ma charakter ogólnopolski i prowadzona jest w wielu kanałach komunikacji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FIVpkCGp5fqw%22%7D
Rozpoczęła się kampania reklamowa modelu Peugeot 208 GTi. Komunikacja ma zasięg ogólnopolski i obejmuje kino, prasę, OOH oraz display, a także kampanię w prasie dilerskiej zachęcającą do jazd testowych nowym modelem.

Za adaptację spotu odpowiada Havas Worldwide Warsaw. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD.

Kampanii towarzyszy także akcja GTI tour, są to dwa eventy, które odbędą się 13-14.07.2013 w Warszawie oraz 20-21.07.2013 w Poznaniu.

Havas Worldwide Digital przygotował też dedykowany minisite poświęcony modelowi Peugeot 208 GTi.