Kraj

Hochland wybiera Synertime

Synertime po raz kolejny organizuje wsparcie promocyjne dla Almette.

Ruszyła kampania online dla marki Almette (Hochland) koordynowana przez Synertime. W ramach kampanii utworzono aplikację w Facebooku, której przedmiotem jest konkurs dla blogerów kulinarnych. Blogerzy współtworzą kontent kampanii i walczą o wygranie warsztatów kulinarnych w Toskanii. Blogerem patronującym jest Beata Lipov, autorka książek kulinarnych, współpracująca z Magdą Gessler, Karolem Okrasą czy Kurtem Schellerem.

Za koncepcję konkursu odpowiada dział digital PR agencji Synertime. Akcja wsparta jest także działaniami komunikacyjnymi w serwisie Pinterest, narzędziami marketingu bezpośredniego i reklamami w sieci.

To nie pierwsza kampania przygotowywana przez Synertime dla firmy Hochland. Wcześniej agencja organizowała już wsparcie mediowe dla produktów marki Almette i Valbon.