Zagranica

Sony zmienia strategię przy sponsorowaniu Ligi Mistrzów

Koncern Sony, który przeznaczył 15 mln funtów na sponsorowanie UEFA Champions League (Liga Mistrzów), eksponując konsolę PlayStation, zadecydował o zwiększeniu...

Koncern Sony, który przeznaczył 15 mln funtów na sponsorowanie UEFA Champions League (Liga Mistrzów), eksponując konsolę PlayStation, zadecydował o zwiększeniu nacisku na promowanie innych marek elektronicznych w Europie podczas tegorocznej edycji zawodów. Firma skoncentruje się na budowaniu świadomości klientów wokół lansowanych produktów laptopa Vaio i usłudze Sony Connect. Przedstawiciele Sony, które promowało PlayStation podczas Champions League już w latach 1999-2000, uważają, że marka ma na tyle silną pozycję, że firma może skoncentrować się na pozostałych produktach. Nieoficjalne źródła podają, że koncern już teraz przygotowuje się do podjęcia negocjacji dotyczących sponsorowania zawodów w kolejnych latach. Obecna umowa obejmuje sezon 2005-2006. UEFA będzie rozważało wybór sponsorów kolejnych edycji Ligi Mistrzów pod koniec tego roku. (“BrandRepublic”)