M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

NC+ obniża ceny, powracając do tych z samego startu

Maciej Burlikowski | 12 lipca 2013, 06:00

Platforma telewizji satelitarnej obniża ceny abonamentów dla nowych klientów o 20-30 zł, czyli do poziomu swej pierwotnej, promocyjnej oferty z marca.

Platforma NC+, powstała z połączenia telewizji N i Cyfry+ (formalnie operatorami są: ITI Neovision i Canal+ Cyfrowy), ogłosiła, że obniża o 20-30 zł ceny pakietów telewizyjnych dla nowych klientów.

De facto jest to jednak powrót do cennika, który obowiązywał promocyjnie w momencie startu platformy w marcu br.

Przypomnijmy, że zaprezentowany wtedy cennik wielu dotychczasowych abonentów obu platform uznało za zbyt wysoki. W Facebooku powstał nawet anty-fanpage, który ”polubiło” 93 tys. internautów, z których wielu deklarowało rezygnację z oferty.

W przypadku dwóch pakietów (Universe i Silver) liczba kanałów została nawet zmniejszona (o jeden) w stosunku do marcowej propozycji wyjściowej. W przypadku najtańszego pakietu Comfort liczba kanałów wzrosła z 70 do 78. Natomiast pakiet Canal Platinum (113 kanałów, w tym 40 HD za 99 zł) zastąpił stary pakiet Gold (112/40 HD) za 119 zł.

O ofercie i cenniku NC w momencie debiutu pisaliśmy w MMP24 22 marca br.

Czytaj więcej na temat: , , , ,