M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kampania napojów Fortuna

Dorota Pośpiech | 16 lipca 2013, 06:00

Komunikacja reklamowa autorstwa Brand Place obejmuje TV, prasę, internet i OOH. Media zakupił MediaCom.

Rusza kampania reklamowa nowej linii napojów Fortuna (Agros Nova).

Akcja reklamowa obejmie wszystkie najważniejsze kanały komunikacji z konsumentem. W telewizji spoty zostaną wyemitowane ok. 10 tysięcy razy w 70 stacjach.

Kampania outdoorowa realizowana będzie w ośmiu największych miastach Polski na nośnikach citylight oraz w metrze, autobusach i tramwajach.

Akcja będzie obecna także w prasie. Różne wersje reklamy pojawią się w magazynach kobiecych i lifestyle'owych. Działania w internecie obejmą kampanię bannerową, reklamy w wyszukiwarkach oraz z wykorzystaniem technologii VoD.        

Kampania potrwa ponad dwa miesiące i jest obsługiwana przez dom mediowy MediaCom. Za kreacje ATL, digital i BTL odpowiada agencja Brand Place, za projekt opakowań - CzteryCzwarte.

Czytaj więcej na temat: , , , ,