New Balance rusza z nową kampanią międzynarodową. Hasłem przewodnim jest “runnovation”. Termin został utworzony na potrzeby kampanii i oznacza doskonałość, wysiłek, aktywność i samokontrolę.
Kampania skupia się na trzech głównych tematach – podnosi bieg do rangi aktywności społecznej, wychwala przekraczanie granic możliwości w sporcie i łączy bieganie z nowymi produktami wykorzystującymi przełomowe technologie.
Akcja obejmie media drukowane i cyfrowe oraz outdoor. Potencjalni użytkownicy zostaną zaproszeni do społeczności “Runnovation”, której aktywność obejmować będą m.in. eventy organizowane na potrzeby kampanii.
Runnovation wystartuje w USA, następnie pojawi się na 22 rynkach, m.in. w Kanadzie, Brazylii, Rosji, RPA czy Chinach.
Akcja jest kontynuacją kampanii “Let’s Make Excellent Happen” z 2011 r. Obsługą marki zajmuje się agencja Arnold Worldwide.
(PopSop)