Zagranica

New Balance tworzy nową społeczność

Międzynarodowa kampania marki pod hasłem "runnovation".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Ff628Y78QG1E%22%7D
New Balance rusza z nową kampanią międzynarodową. Hasłem przewodnim jest “runnovation”. Termin został utworzony na potrzeby kampanii i oznacza doskonałość, wysiłek, aktywność i samokontrolę.

Kampania skupia się na trzech głównych tematach – podnosi bieg do rangi aktywności społecznej, wychwala przekraczanie granic możliwości w sporcie i łączy bieganie z nowymi produktami wykorzystującymi przełomowe technologie.

Akcja obejmie media drukowane i cyfrowe oraz outdoor. Potencjalni użytkownicy zostaną zaproszeni do społeczności “Runnovation”, której aktywność obejmować będą m.in. eventy organizowane na potrzeby kampanii.

Runnovation wystartuje w USA, następnie pojawi się na 22 rynkach, m.in. w Kanadzie, Brazylii, Rosji, RPA czy Chinach.

Akcja jest kontynuacją kampanii “Let’s Make Excellent Happen” z 2011 r. Obsługą marki zajmuje się agencja Arnold Worldwide.

(PopSop)