Telekomunikacja Polska SA (TP SA) wprowadziła od początku lipca br. do swojej oferty promocje cenowe Neostrady (marka usług szerokopasmowego dostępu do internetu). Klienci zamawiający tę usługę w okresie wakacyjnym zapłacą jedynie 1 zł za aktywację i korzystanie w lipcu i sierpniu, przygotowane są też specjalne zniżki dla klientów, którzy jednocześnie podpiszą umowę na podłączenie linii telefonicznej TP SA. Jak mówi Katarina Pacherova z departamentu public relations TP SA, same promocje nie będą wspierane kampanią mediową, jedynie działaniami BTL (ulotki, informacje przy rachunkach, informacje w newsletterze). Do połowy sierpnia br. zaplanowana jest natomiast trwająca już kampania samej marki Neostrada, która również ma charakter prosprzedażowy. Główny komunikat kampanii brzmi: “Teraz Neostrada TP w nowej opcji 128 kbps. Stały dostęp w bezkonkurencyjnej cenie. Od 59 zł miesięcznie!”. Mediaplan kampanii zakłada wykorzystanie telewizji (spoty 15- i 30-sekundowe m.in. w TVP, TVN-ie, Polsacie, TV4, Discovery), radia (Radio Zet, Eska, Radiostacja, rozgłośnie lokalne), prasy (m.in. “Chip”, “PC World Komputer”, “Enter”, “Focus”, “Viva!”, “Newsweek”, “Polityka”, “Wprost”, “Parkiet”, “Wysokie Obcasy”, “Gala”), internetu (m.in. Onet, Interia, Wirtualna Polska, O2), kina oraz indooru (plakaty w 300 klubach i pubach). Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Initiative Warszawa, a kreację przygotowała agencja reklamowa NoS/BBDO. (MG)
Kraj
Gala
TVN Discovery
Biuro Reklamy TVP
Crunchips
Polsat Sport
TV4
Wirtualna Polska Holding
Polsat
Viva!
NoS/BBDO
Polityka
Wprost
Parkiet
Focus
Radio Zet
Wysokie Obcasy
Telekomunikacja Polska SA
Newsweek
Onet
Interia
Radiostacja
Eska
Enter
PC World Komputer
Initiative Warszawa
Neostrada
Pacherova Katarina