Kraj

TP SA rozpoczyna dwie promocje cenowe Neostrady i wspiera je reklamą

Telekomunikacja Polska SA (TP SA) wprowadziła od początku lipca br. do swojej oferty promocje cenowe Neostrady (marka usług szerokopasmowego dostępu...

Telekomunikacja Polska SA (TP SA) wprowadziła od początku lipca br. do swojej oferty promocje cenowe Neostrady (marka usług szerokopasmowego dostępu do internetu). Klienci zamawiający tę usługę w okresie wakacyjnym zapłacą jedynie 1 zł za aktywację i korzystanie w lipcu i sierpniu, przygotowane są też specjalne zniżki dla klientów, którzy jednocześnie podpiszą umowę na podłączenie linii telefonicznej TP SA. Jak mówi Katarina Pacherova z departamentu public relations TP SA, same promocje nie będą wspierane kampanią mediową, jedynie działaniami BTL (ulotki, informacje przy rachunkach, informacje w newsletterze). Do połowy sierpnia br. zaplanowana jest natomiast trwająca już kampania samej marki Neostrada, która również ma charakter prosprzedażowy. Główny komunikat kampanii brzmi: “Teraz Neostrada TP w nowej opcji 128 kbps. Stały dostęp w bezkonkurencyjnej cenie. Od 59 zł miesięcznie!”. Mediaplan kampanii zakłada wykorzystanie telewizji (spoty 15- i 30-sekundowe m.in. w TVP, TVN-ie, Polsacie, TV4, Discovery), radia (Radio Zet, Eska, Radiostacja, rozgłośnie lokalne), prasy (m.in. “Chip”, “PC World Komputer”, “Enter”, “Focus”, “Viva!”, “Newsweek”, “Polityka”, “Wprost”, “Parkiet”, “Wysokie Obcasy”, “Gala”), internetu (m.in. Onet, Interia, Wirtualna Polska, O2), kina oraz indooru (plakaty w 300 klubach i pubach). Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Initiative Warszawa, a kreację przygotowała agencja reklamowa NoS/BBDO. (MG)