Kraj

T-Mobile reklamuje Firefox OS

Operator reklamuje pierwszy smartfon z nowym systemem operacyjnym Mozilli dostępny wyłącznie w jego sieci.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FSUA29wpItWU%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
T-Mobile Polska, operator sieci komórkowej pod tą samą marką, rozpoczyna kampanię reklamową telefonu typu smartfon Alcatel OneTouch Fire działającego pod kontrolą nowego systemu operacyjnego Firefox OS stworzonego przez Fundację Mozilla.

T-Mobile wspiera ten telefon, ponieważ jest on dostępny na zasadzie wyłączności tylko w sieci tego operatora. O planach tej kampanii pisaliśmy w MMP24 12 lipca br.

Obejmuje ona telewizję (dwie wersje 8-sekundowych spotów) oraz internet, prasę, radio, media społecznościowe oraz materiały BTL w punktach sprzedaży.

Projekt został zrealizowany we współpracy z agencją kreatywną G7 oraz domem mediowym Starcom.

Telefon jest dostępny w ofercie T-Mobile mix od 1 zł z doładowaniem od 25 zł, a w ofercie abonamentowej cena urządzenia wynosi 1 zł niezależnie od wybranej taryfy.