Przetargi

Fundacja PZU szuka agencji

PZU rezygnuje ze spotów telewizyjnych i outdooru na rzecz kampanii w mediach społecznościowych i PR.

Fundacja PZU rozpoczyna poszukiwanie agencji do współpracy przy planowanym projekcie społecznym.

Kampania społeczna PZU będzie dotyczyła przeciwdziałania negatywnym zachowaniom na drodze i wypadkom drogowym. Celem programu jest poprawa bezpieczeństwa i edukacja w zakresie kształtowania właściwych postaw kierowców.

– Nie chcemy uruchamiać kolejnej kampanii reklamowej bazującej na spotach telewizyjnych i outdoorze. W naszym zamyśle planowany projekt będzie kompleksowym programem angażującym kierowców i innych uczestników ruchu drogowego – mówi Michał Witkowski, rzecznik prasowy PZU.

Jak deklaruje Fundacja PZU, poszukiwane są agencje posiadające szerokie kompetencje w obszarze PR i mediów społecznościowych, które mają doświadczenie w prowadzeniu podobnych projektów.