Kraj

Amica stawia na design

Rodzimy producent reklamuje lodówki o nowoczesnej stylistyce.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FdRcPhkjf3c8%26feature%3Dyoutu.be%22%7D

Producent sprzętu AGD Amica Wronki SA wprowadza na rynek nową linię designerskich lodówek ze szklanymi drzwiami w białym i czarnym kolorze, z oświetleniem i wyświetlaczami LED.

Wspiera ten projekt kampanią reklamową w telewizji, internecie i za pomocą działań BTL. Strategię komunikacji i kreację kampanii przygotowała agencja Change Integrated, a media zaplanował i kupił dom mediowy Equinox Polska. Kampania potrwa przez całe lato.

Producent w ub.r. podpisał kontrakt reklamowy z najlepszą polską tenisistką Agnieszką Radwańską.