Kraj

Linia bielizny Gatta Underwear będzie reklamowana jesienią br.

Firma Ferax Iril rozpocznie jesienią br. pierwszą kampanię reklamową nowej linii bielizny damskiej - Gatta Underwear. Linia została wprowadzona na...

Firma Ferax Iril rozpocznie jesienią br. pierwszą kampanię reklamową nowej linii bielizny damskiej – Gatta Underwear. Linia została wprowadzona na rynek wiosną tego roku przez spółkę Ferax Iril znaną z marek Gatta (m.in. rajstopy i pończochy) i Noggi (rajstopy, pończochy, skarpety, podkolanówki i zakolanniki dla młodych dziewcząt). Dotychczas nie była reklamowana. “Wstępnie zakładamy, że kampania rozpocznie się 15 września i potrwa około 2 miesięcy” – mówi Magdalena Hanclich, asystent manager w firmie Ferax Iril. Bielizna będzie promowana w telewizji i prasie – szczegółowy mediaplan jest w trakcie opracowywania. Adresatkami działań reklamowych będą kobiety w wieku 15-40 lat. Planowaniem i zakupem mediów zajmie się dom mediowy Starcom. Agencja reklamowa, która przygotuje kreację kampanii, zostanie wybrana pod koniec lipca br. Obecnie trwa przetarg na budżet strategii i kreacji linii Gatta Underwear. Biorą w nim udział agencje: Happy Hours (obecnie obsługująca markę Gatta), Continuum, Aquarius i MvdH. (PU)