Kraj

Kampania Skody wykorzystuje flesh mesh

Nowa technologia po raz pierwszy w reklamie OOH.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FVPv0Yx9pP-k%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Marka Skoda w reklamie modelu Octavia Combi wykorzystała technologię flesh mesh. Jest to pierwsza kampania w Polsce z użyciem tej technologii.
 
Na siatce wielkoformatowej w Poznaniu pojawiła się reklama Skody Octavia z efektem animacji obrazu. Technologia opiera się na cząsteczkach fosforu wzbudzonych przepływającym prądem. Efekt osiągnięto dzięki zamontowaniu paneli elektroluminescencyjnych na siatce winylowej.
 
Kampanię zrealizowano przy współpracy z Ad i Media Group wraz z MediaCom Warszawa, Adversus Reklamą Wielkoformatową, Flesh Pointsem oraz Megaformatem.