Kraj

Reklamy pasztetu Podlaskiego pojawiły się na największych kempingach w Polsce

Firma Drosed SA, producent konserw mięsnych, umacnia wizerunek marki Podlaski. Do tej pory pod brandem tym były sprzedawane pasztety konserwowe....

Firma Drosed SA, producent konserw mięsnych, umacnia wizerunek marki Podlaski. Do tej pory pod brandem tym były sprzedawane pasztety konserwowe. W tym roku producent wypuścił na rynek również nową linię świeżych pasztetów i kiełbas podsuszanych, która podobnie jak konserwy jest przedmiotem akcji promocyjnej. “Kampania ma na celu promowanie wizerunku marki, poinformowanie konsumenta o nowościach i zachęcenie nowych klientów do kupowania naszych wyrobów” – powiedział Tomasz Trusiński, odpowiedzialny za działania marketingowe w firmie Drosed SA. Po raz pierwszy w kampanii Podlaskiego posłużono się tablicami billboardowymi (580 sztuk), które wynajęto w największych miastach Polski. Uzupełniają je plakaty reklamowe wywieszone na 100 największych kempingach w okolicach Mazur i na Wybrzeżu. Prowadzona jest także kampania w prasie kobiecej i branżowej. Dodatkowo przygotowano materiały POS dystrybuowane w sklepach na terenie całej Polski. Działania promocyjne potrwają do końca lipca. Kreację kampanii i zakup mediów wykonała agencja Top Impact. W ub.r. Podlaski był reklamowany w telewizji. W tym roku zrezygnowano z tej formy przekazu ze względu na niższy budżet marketingowy. Świeże wędliny wprowadzone pod marką Podlaski to kilka rodzajów pasztetu i kilka rodzajów kiełbas podsuszanych. Ich ceny wynoszą od 10 do 25 zł za kg. Można je kupić w sieciach handlowych oraz w mniejszych sklepach. Pasztet Podlaski w puszce jest marką znaną w Polsce od 1977 r. Obecnie jest liderem rynku z udziałem ilościowym wynoszącym ok. 20 proc. (dane: Drosed SA). W Polsce rocznie sprzedaje 32 mln sztuk pasztetu Podlaskiego. Najbliższym konkurentem jest firma Profi. Firma Drosed SA ma cztery zakłady produkcyjne w Polsce. W najbliższym czasie rozwinie portfolio swoich produktów. (MKS)