Firma Drosed SA, producent konserw mięsnych, umacnia wizerunek marki Podlaski. Do tej pory pod brandem tym były sprzedawane pasztety konserwowe. W tym roku producent wypuścił na rynek również nową linię świeżych pasztetów i kiełbas podsuszanych, która podobnie jak konserwy jest przedmiotem akcji promocyjnej. “Kampania ma na celu promowanie wizerunku marki, poinformowanie konsumenta o nowościach i zachęcenie nowych klientów do kupowania naszych wyrobów” – powiedział Tomasz Trusiński, odpowiedzialny za działania marketingowe w firmie Drosed SA. Po raz pierwszy w kampanii Podlaskiego posłużono się tablicami billboardowymi (580 sztuk), które wynajęto w największych miastach Polski. Uzupełniają je plakaty reklamowe wywieszone na 100 największych kempingach w okolicach Mazur i na Wybrzeżu. Prowadzona jest także kampania w prasie kobiecej i branżowej. Dodatkowo przygotowano materiały POS dystrybuowane w sklepach na terenie całej Polski. Działania promocyjne potrwają do końca lipca. Kreację kampanii i zakup mediów wykonała agencja Top Impact. W ub.r. Podlaski był reklamowany w telewizji. W tym roku zrezygnowano z tej formy przekazu ze względu na niższy budżet marketingowy. Świeże wędliny wprowadzone pod marką Podlaski to kilka rodzajów pasztetu i kilka rodzajów kiełbas podsuszanych. Ich ceny wynoszą od 10 do 25 zł za kg. Można je kupić w sieciach handlowych oraz w mniejszych sklepach. Pasztet Podlaski w puszce jest marką znaną w Polsce od 1977 r. Obecnie jest liderem rynku z udziałem ilościowym wynoszącym ok. 20 proc. (dane: Drosed SA). W Polsce rocznie sprzedaje 32 mln sztuk pasztetu Podlaskiego. Najbliższym konkurentem jest firma Profi. Firma Drosed SA ma cztery zakłady produkcyjne w Polsce. W najbliższym czasie rozwinie portfolio swoich produktów. (MKS)