Kraj

Serial o dziennikarzach promowany głównie w kanałach informacyjnych

HBO przygotowuje kampanię serialu "Newsroom" opowiadającego o dziennikarzach tworzących wieczorne wiadomości "News Night" w fikcyjnej telewizji ACN.

HBO przeprowadzi kampanię reklamową drugiego sezonu serialu “Newsroom”. Działania reklamowe ruszą za tydzień. W kampanii telewizyjnej główny nacisk zostanie położony na kanały newsowe (Polsat News, TVP Info). Spoty pojawią się także w innych kanałach, takich jak TV4 czy Polsat Cafe. W radiu spoty będą towarzyszyły serwisom informacyjnym w radiu RMF oraz pojawią się kontekstowo w Radiu Tok FM, PR3 i Radiu PIN. Reklamą zostanie objęty także kanał RDS w radiu RMF i PR3, zarówno na odbiornikach radiowych, jak i samochodowych. Chcąc dotrzeć także do szerszej grupy, nadawca zaplanował również reklamę na tabletach w tygodnikach opinii (“Newsweek” i “Polityka”). Kampania internetowa obejmie działania w portalach internetowych, takich jak: Gazeta.pl, Onet.pl oraz w serwisach wiadomosci24.pl i filmweb.pl. Kampanię w sieci wzmocnią reklamy w serwisie YouTube.pl i w Facebooku.

Kreację do kampanii przygotowało HBO we własnym zakresie. Za planowanie, zakup mediów i przygotowanie kreacji internetowych odpowiada Havas Media. Kampania potrwa do 5 sierpnia br.