M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zmiana zakresu obowiązków w marketingu Muratora

Joanna Dziwisińska | 25 lipca 2013, 06:00

Irena Walczak i Michał Bąk mają nowe kompetencje.

Wydawnictwo Murator wprowadziło zmiany w zakresie obowiązków szefów marketingu odpowiadających za poszczególne kategorie produktowe. Irena Walczak, która dotychczas zajmowała stanowisko dyrektora marketingu działu budowa, poszerza zakres swoich obowiązków o kierowanie działem wnętrza. Będzie teraz odpowiadać za większość magazynów wydawnictwa w segmencie budowlano-wnętrzarskim ("Murator”, "Architektura Murator”, "M jak Mieszkanie”, "Moje Mieszkanie”, "Dobre Wnętrze”) oraz miesięcznik "M jak Mama”. Michał Bąk, który od lipca 2012 łączył obowiązki dyrektora marketingu sport, hobby, wypoczynek oraz dyrektora marketingu wnętrza, skupi się na kierowaniu pierwszym z obszarów. Jednocześnie będzie odpowiadał za tematyczne imprezy targowe związane z turystyką, których organizatorem jest Murator Expo.

Alicja Strzelczak, która do tej pory zajmowała się wyłącznie działaniami marketingowymi miesięcznika "M jak Mama”, będzie wspierać także pozostałe tytuły wydawnictwa.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,