Kraj

Reklama PTK Centertel jest nieetyczna

Arbitrzy Komisji Etyki Reklamy, działającej w ramach Rady Reklamy, uznali jeden z ostatnich spotów reklamowych operatora PTK Centertel za nieetyczny....

Arbitrzy Komisji Etyki Reklamy, działającej w ramach Rady Reklamy, uznali jeden z ostatnich spotów reklamowych operatora PTK Centertel za nieetyczny. Chodzi o reklamę telewizyjną pt. “Zasięg”, w której występował Krzysztof Materna, informującą o zaletach sytemu Idea (kreację przygotowała agencja reklamowa Corporate Profiles/DDB, media kupował dział mediów PTK Centertel). Skargę do RR wniosła inna firma telekomunikacyjna, Polkomtel SA, operator sieci Plus GSM. Zdaniem jej przedstawicieli, telewizyjny spot PTK Centertel, naruszył przepisy środowiskowej samoregulacji, podając informacje nieprawdziwe, a tym samym wprowadzające konsumentów w błąd. Od orzeczenia arbitrażu przysługuje stronie skarżonej prawo do odwołania. (JP)