Kraj

Goldbach Audience poszerza ofertę reklamową

Goldbach Multichannel ma łączyć m.in. obszary reklamy online, mobilnej i digital signage.

Goldbach Audience wprowadziło do oferty Goldbach Multichannel – produkt integrujący emisję kampanii w wielu kanałach digitalowych.

W jeden produkt połączone zostały takie obszary digital advertising, jak: display, mobile, wideo oraz ekrany cyfrowe, będące punktami styku konsumenta z marką w świecie rzeczywistym. Digital signage to nowość w portfolio Goldbach Audience. Jego dołączenie do oferty jest wynikiem podjęcia przez Goldbach Audience współpracy z firmą Amscreen.

Model sprzedaży kampanii we wszystkich kanałach dostępnych w ramach Goldbach Multichannel został ustandaryzowany. Wzorowany jest on na charakterystycznym dla internetu modelu sprzedaży liczby kontaktów z reklamą – CPM. CPM w przypadku ekranów cyfrowych wyliczany jest na podstawie twardych danych transakcyjnych pochodzących z punktów sprzedaży.

Goldbach Multichannel daje także możliwości targetowania reklam w zależności od lokalizacji, dni tygodnia, pory dnia czy godziny. Ponieważ reklamy we wszystkich kanałach online emitowane są przy wykorzystaniu adserwera, a w przypadku ekranów cyfrowych za pomocą satelity, istnieje możliwość pełnej kontroli nad emisją treści oraz dynamicznej podmiany kreacji.

Goldbach Multichannel zapewnia tygodniowo 16,5 mln kontaktów reklamy z użytkownikami w kanałach online, mobile oraz digital signage.