Kraj

Kowalik-Miklaszewski przechodzi z OMD Poland do grupy TBWA

Stanowisko dyrektora ds. marketingu i rozwoju biznesu w grupie TBWA/Communication Group obejmie Radosław Kowalik-Miklaszewski, od pięciu lat pracujący w OMD...

Stanowisko dyrektora ds. marketingu i rozwoju biznesu w grupie TBWA/Communication Group obejmie Radosław Kowalik-Miklaszewski, od pięciu lat pracujący w OMD Poland jako new business director. TBWA i OMD należą do jednego holdingu zajmującego się komunikacją – Omnicom Group i ściśle ze sobą współpracują. Zarówno dla grupy TBWA, jak i OMD Poland jest to zmiana wynikająca z wewnętrznej restrukturyzacji. Kowalik-Miklaszewski nadal będzie współpracował ze swoją poprzednią firmą, między innymi organizując szkolenia w ramach OMD School. Zdaniem Jakuba Bierzyńskiego, prezesa OMD Poland, ta zmiana to wynik zacieśnienia współpracy między grupą domów mediowych OMD Poland a agencjami reklamowymi wchodzącymi w skład Omnicom Group. “Domy mediowe Brand & Media OMD i Optimum Media OMD w większym stopniu będą prowadzić teraz własną działalność new business” – mówi Bierzyński. Według Christiana Lainera, prezesa TBWA/Communications Group, pojawienie się w firmie osoby z takim doświadczeniem wpłynie bardzo korzystnie na dalszy rozwój biznesowy grupy. “Mieliśmy okazję współpracować wcześniej” – mówi Lainer. “Wiem, że dzięki Miklaszewskiemu mogę liczyć na silne wsparcie merytoryczne naszych działań” – dodaje. Radosław Kowalik-Miklaszewski jest absolwentem SGGW oraz podyplomowych studiów na SGH (Instytut Marketingu Międzynarodowego) i Centrum Dziennikarstwa w Warszawie. Zanim związał się z OMD, przez pięć lat pracował w biurze reklamy Polsatu, współtworząc między innymi dział reklamy, a później dział sponsoringu. W skład TBWA/Communication Group wchodzą: TBWA/Warszawa, Tequila/Polska, TBWA/Data Solutions, Sales Link, Publishing Partners, TBWA/PR. Obecnie firmy wchodzące w skład grupy zatrudniają ok. 160 osób. (JP)