Kraj

Program Google Partners dla agencji

Google przygotowało nowe rozwiązanie dla agencji i reklamodawców. Polska jest drugim krajem na świecie, w którym rusza nowy program.

Google utworzyło Google Partners – program dla agencji i specjalistów zajmujących się reklamą w internecie, który zastąpi dotychczasowe programy agencyjne, m.in. program Google dla Agencji.

Platforma Google Partners jest nowym rozwiązaniem z dodatkowymi funkcjonalnościami, dzięki którym agencje mają m.in. możliwość nawiązania współpracy z potencjalnymi klientami lub partnerami. Polska jest drugim krajem na świecie (po Kanadzie), w którym rusza nowy program.

Zarejestrowani użytkownicy mogą brać udział w szkoleniach produktowych, certyfikacyjnych i sprzedażowych w ramach Akademii Google dla Agencji. Mogą korzystać z ofert promocyjnych dla klientów, mają także dostęp do bieżących informacji z branży, badań typu casework czy nowych zasobów marketingowych.

Dla firm poszukujących wsparcia w obszarze działań marketingowych w internecie program Google Partners zaoferuje Wyszukiwarkę Partnerów Google, w której potencjalni reklamodawcy będą mogli wyszukać Partnera Google, a następnie nawiązać z nim współpracę. Do końca września Wyszukiwarka Partnerów Google będzie pokazywać agencje certyfikowane według dotychczasowych zasad, natomiast od 1 października będą tam widoczni tylko Partnerzy Google, czyli agencje spełniające według Google najwyższe standardy jakości.