Kraj

Dax Cosmetics poszerza linię Perfecta, na jesień planuje kampanię reklamową

Firma Dax Cosmetics wprowadziła na przełomie czerwca i lipca br. do sprzedaży (drogerie, apteki oraz super- i hipermarkety w całej...

Firma Dax Cosmetics wprowadziła na przełomie czerwca i lipca br. do sprzedaży (drogerie, apteki oraz super- i hipermarkety w całej Polsce) nową linię kosmetyków – Perfecta Clean & Care. Jest to seria oczyszczających i odświeżających kosmetyków do codziennej higieny skóry twarzy. Kosmetyki z tej serii są uzupełnieniem wszystkich pielęgnacyjnych linii marki Perfecta. Preparaty są wzbogacone o witaminy i składniki mineralne, mają za zadanie przygotować skórę do przyjęcia składników zawartych w kosmetykach pielęgnacyjnych. Linia składa się z 5 preparatów oczyszczających: mleczka do demakijażu 3w1, żelu do mycia twarzy z mikrogranulkami, toniku, peelingu gruboziarnistego oraz peelingu drobnoziarnistego. Kosmetyki przeznaczone są do różnych typów cery, bez ograniczenia wieku. Ceny preparatów (detal.): ok. 11,80-13,50 zł. Jak informuje Jagna Dyżakowska, PR manager Dax Cosmetics, nie jest planowana kampania wspierająca pojawienie się nowej linii, natomiast “wczesną jesienią” wystartują działania reklamowe całej marki Perfecta (w skład której wchodzą ponadto linie: HydroMax, Czysta Cera, Age Control). Nie wiadomo, kto jest odpowiedzialny za przygotowanie kreacji (media Dax Cosmetic planuje i kupuje we własnym zakresie, wcześniejsze reklamy i materiały BTL firma także przygotowywała we własnym zakresie). “Trwają na ten temat rozmowy – powiedziała Dyżakowska – pewne materiały do kampanii już zostały przygotowane, ale nie jesteśmy pewni, czy w obecnej formie zostaną wykorzystane w kampanii”. Przygotowanie planowanej kampanii poprzedzał przegląd ofert agencyjnych, ale Dyżakowska do momentu podjęcia przez firmę ostatecznych decyzji dotyczących kształtu planowanych działań nie podała nazwy agencji reklamowej wybranej do współpracy. (AMS)