M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Onet wysoko w rankingach najdroższych polskich marek

Serwis Dzienny | 6 lipca 2004, 00:00

Marka Onet.pl cieszy się największą lojalnością w rankingu najdroższych polskich marek. Ranking przygotowany został przez "Rzeczpospolitą", Ernst & Young Corporate...

Marka Onet.pl cieszy się największą lojalnością w rankingu najdroższych polskich marek. Ranking przygotowany został przez "Rzeczpospolitą", Ernst & Young Corporate Finance i ACNielsen Polska. Ocenie poddano 240 marek (próba wynosiła 1,2 tys. osób powyżej 15. roku życia). Onet w rankingu głównym, pokrywającym się ściśle z wartością przychodów ze sprzedaży, został sklasyfikowany na 136. miejscu. Jednak w rankingach szczegółowych, obejmujących 20 marek o najwyższych wskaźnikach siły marki, Onet zajął czołowe pozycje. W kategorii "siła marki" Onet zajął drugie miejsce za Wedlem (a przed Winiarami), a w rankingu preferencji konsumentów pierwsze miejsce (przed Telekomunikacją Polską SA i PKN Orlen). Również pierwsze miejsce portal zajął w rankingu lojalności konsumentów (przed Wedlem i TVN). Wysoko uplasował się też w kategorii "prestiż" (piąte miejsce). (MG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,