Kraj

Groupon i UNICEF we wspólnej kampanii

Klienci serwisu zakupów grupowych mogą wspierać akcję UNICEF-u w jednym z najsłabiej rozwiniętych krajów świata - Mali.

Groupon i UNICEF we wspólnej kampanii
Groupon i UNICEF przygotowali kampanię wspierającą program pomocy humanitarnej w Mali (Afryka Zachodnia). Co szóste dziecko w tym kraju umiera przed swoimi piątymi urodzinami.

“Chcę żyć” to wspólna akcja Groupona z UNICEF-em przeciwdziałająca kolejnym zachorowaniom dzieci w Mali na malarię. Klienci serwisu Groupon do 8 sierpnia br. mogą przekazywać środki na pomoc chorym dzieciom. Przekazana kwota pozwala na zakup pakietów leków na malarię lub moskitiery chroniącej przed komarami roznoszącymi tę chorobę.

To nie pierwsza kampania Groupona i UNICEF-u. W marcu br. serwis pomagał wspierać niedożywione dzieci w Czadzie.