Kraj

Begimo zamierza organizować akcje samplingowe w kasach kolejowych

Spółka Begimo, która oferuje reklamę na okładkach biletów kolejowych, przymierza się do zaoferowania klientom prowadzenia akcji samplingowych w kasach kolejowych....

Spółka Begimo, która oferuje reklamę na okładkach biletów kolejowych, przymierza się do zaoferowania klientom prowadzenia akcji samplingowych w kasach kolejowych. Kilka dni temu miała miejsce przymiarka do takich działań – od 30 maja do 1 czerwca br. dzieci oraz rodzice z dziećmi w kasach kolejowych w całym kraju podczas kupna biletu otrzymywali lizaka. “Celem tej testowej akcji było sprawdzenie, jak kasa biletowa może się sprawdzić w akcjach samplingowych” – mówi Marcin Błażejczyk, prezes rady nadzorczej Begimo. Pierwsze kampanie samplingowe w kasach są planowane na jesień bieżącego roku. Pod koniec sierpnia br. Begimo wprowadzi do swojej oferty reklamę na pociągach podmiejskich i pospiesznych regionalnych (pisaliśmy o tej nowej formie reklamy w DS “MMP” 2 lipca br.). Klienci, którzy obecnie korzystają z usług Begimo, reklamując się na okładkach biletów, mogą wybrać region działania kampanii (wybrane województwa, dworce, miasta lub kasy) lub określić orientacyjnie, do jakich odbiorców kampania ma trafić (np. poprzez skierowanie działań do pasażerów kupujących bilety zniżkowe czy miesięczne). Do dyspozycji klientów, zarówno przy akcjach na okładkach biletów, jak i przy prowadzeniu akcji samplingowych, jest działające w całym kraju 2 tys. kas biletowych. (PU)