M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

VML Poland rusza z działaniami dla marki Danio

Maciej Florek | 13 sierpnia 2013, 06:00

Agencja uruchomiła już nowy serwis konsumencki. Niewykluczona jest dalsza współpraca - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

Agencja VML Poland odpowiada za stworzenie nowego serwisu konsumenckiego dla marki Danio z portfolio Danone Polska. Jak wynika z naszych nieoficjalnych informacji, nie jest to jedyny projekt związany z tym brandem, nad którym VML Poland będzie pracować w najbliższej przyszłości. Szczegółów nie udało nam się ustalić. Danone Polska nie odpowiedział  na nasze pytania.

Przypomnijmy, że marketer w ostatnim czasie prowadził przetarg socialmediowy na obsługę Danio, o czym informowaliśmy w MMP24 z dnia 19 lipca br. W finale tego konkursu miały prezentować się trzy agencje, ale ich nazwy nie są znane.

Marka Danio była już obsługiwana przez VML Poland w przeszłości. Działające wtedy jeszcze agencje Heureka i Pride & Glory Interactive stworzyły w 2009 r. m.in. projekt wirusowy "Mały Głód daje po rurach". W 2010 r. te same agencje były odpowiedzialne za sukces brand hero – Małego Głoda – w Facebooku. Jedną z kolejnych akcji, która wpłynęła znacznie na popularność Danio w mediach społecznościowych, była "Wielka inwazja Małego Głoda".

Czytaj więcej na temat: , , , , ,