M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Hochland promuje Piato w telewizji

Katarzyna Woźniak | 13 sierpnia 2013, 06:00

Marketer reklamuje nowy ser do smarowania.

Wystartowała kampania Hochland Piato do smarowania, która potrwa dwa miesiące. Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o nowym produkcie w ofercie Hochland Polska.

Piato należy do kategorii serów solankowych. Kampania podkreśla jego śródziemnomorski smak. Ser występuje w trzech wariantach smakowych: oryginalnym, z papryczką chili i bazylią oraz z czosnkiem i bazylią. "Piato" po grecku oznacza danie, nazwa ma odnosić się do, jak przekonuje producent, szerokiego zastosowania sera: do kanapek, dipów i kremów. Bohaterowie spotu to młode małżeństwo, którym wizytę składają teściowie. Wspólny posiłek wprawia ich w dobry nastrój – spot kończy się wspólnie odtańczoną zorbą.
Kampania ma charakter ogólnopolski i będzie miała miejsce głównie w telewizji. Zaplanowanych jest ponad 6 tys. emisji spotu, które zagwarantują ponad 73 mln kontaktów z reklamą grupy docelowej. Jak przekonuje Hochland, 50 proc. spotów reklamowych zostanie wyemitowanych podczas godzin największej oglądalności. Aby wzmocnić widoczność nowego produktu, na półce sklepowej pojawiły się również materiały promocyjne (ekspozytory, listwy, wobblery, cenówki).
Za kreację i realizację kampanii komunikacyjnej dla Hochland Piato do smarowania odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.

W tym samym czasie Hochlad informuje również o poszerzeniu portfolio: firma poszerza ofertę plastrowanych serów twarogowych o wersję z pieprzem. Nowy smak będzie dostępny na rynku we wrześniu.
Silne wsparcie reklamowe rodziny serów Hochland Twarogowych w telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży detalicznej zaplanowano już od września.

Czytaj więcej na temat: , , ,