M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Puma przygotowuje się na mundial

( red. ) | 13 sierpnia 2013, 06:00

Fan hub online ze znanymi piłkarzami to element kampanii Pumy, która chce konkurować z markami Adidas i Nike na przyszłorocznych mistrzostwach świata w piłce nożnej.

Puma promuje "global football hub", gdzie fani mogą komunikować się z piłkarzami, takimi jak Cesc Fabregas czy Yaya Toure. Kampania nawiązuje do mistrzostw świata, które odbędą się w Brazylii w lipcu 2014.

Znani piłkarze, m.in.: Sergio Agüero, Marco Reus, Gianluigi Buffon, Thierry Henry, są ambasadorami portalu, który zachęca fanów m.in. do brania udziału w konkursach. Global football hub działa na stronie Pumy, w serwisie YouTube oraz profilach marki w Facebooku i Twitterze. Puma chce zgromadzić fanów footballu przed światowymi mistrzostwami w przyszłym roku.

Głównym zadaniem 18-miesięcznej strategii marki Puma jest promocja sportowych ubrań i butów. Puma, która wcześniej opierała swój wizerunek marketingowy na lifestyle'u i kulturze miejskiej, chce stać się konkurencją dla Adidasa i Nike w produkcji produktów piłkarskich.

(Marketing Week)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,