M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Piotr Kośmider business development directorem w Focus Media Group

Katarzyna Kacprzak | 13 sierpnia 2013, 06:00

Zmiany w kadrze zarządzającej grupy.

Piotr Kośmider jako business development director dołączył do kadry zarządzającej holdingu Focus Media Group, w skład którego wchodzą: agencja marketingu zintegrowanego Focus Advantage, agencja event oraz field marketingu Imagine Nation, a także interaktywna Comfitura.

Kośmider w Focus Media Group jest odpowiedzialny za dalsze budowanie zintegrowanej oferty spółek należących do holdingu. Do głównych jego zadań należy także rozwój kolejnych kompetencji komunikacyjnych i technologicznych w grupie – wspólnie z zarządem będzie decydował o nowych inwestycjach.

Kośmider ma wieloletnie doświadczenie w pracy zarówno po stronie klientów, w ostatnim czasie był szefem marketingu w spółce Biazet SA, kilka lat wcześniej pełnił funkcję dyrektora marketingu i komunikacji korporacyjnej w TFI Skarbiec, należącym do Grupy BRE Bank, jak i w sieciowych agencjach reklamowych – doradzał agencji interaktywnej 180heatrbeats + Jung von Matt, zarządzał polskim oddziałem agencji McCann Erickson, tworzył i zarządzał agencją G2, należącą do struktur Grey Worldwide, kierował agencją brandingową i designerską Lothar Boehm. Karierę w branży reklamowej rozpoczynał od współpracy z agencją Leo Burnett. Kośmider jest aktualnie członkiem rady Fundacji FOR prof. Leszka Balcerowicza.

Obecnie przedstawiciele Focus Media Group myślą o dalszym rozwoju kompetencji komunikacyjnych, np. designu, budowania wizerunku, "visual storytelling” oraz technologicznych. – Zmiany zachowania konsumentów, ciągle ewoluujący sposób konsumowania mediów cyfrowych, większe nasycenie miejsc sprzedaży programowalnymi urządzeniami elektronicznymi, możliwość zbierania i przetwarzania dużych ilości danych pozwalają na eksperymentowanie z nowymi sposobami wywierania wpływu na konsumentów – mówi Kośmider.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,