Kraj

Pomarańczowo-biała kampania Stabilo

Ruszyła komunikacja marki reprezentowanej w Polsce przez firmę Cordex.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fh7HRjlHEjtw%26feature%3Dshare%26list%3DTLU9PI8-VmydI%22%7D
Działania pod hasłem “Stripe up your life” prowadzone są w telewizji oraz internecie i potrwają do 10 września.

Celem akcji jest wzmocnienie wizerunku Stabilo jako marki nowoczesnej, dynamicznej i miejskiej. Osią prowadzonych działań są pomarańczowo-białe paski znajdujące się na sztandarowym produkcie marki – cienkopisach point 88.

W ramach prowadzonych działań przygotowano adaptację spotu reklamowego, który można obejrzeć m.in. w stacjach MTV, Viva oraz 4funTV. Towarzyszy im kampania w portalach internetowych, m.in. Wirtualnej Polsce.

Adaptację spotu przygotowała agencja E-graphics. Za obsługę komunikacji w social mediach odpowiada Bird. Wsparcie PR zapewnia TBWA PR. Media zakupił dom mediowy Equinox. Za kreację oraz produkcję filmów zachęcających do wzięcia udziału w akcji odpowiedzialny jest marka Stabilo.