Kraj

Haribo testuje misie w telewizji

Ruszyła kampania telewizyjna żelków.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FFFKJPFiDYDw%22%7D
Ruszyły działania promocyjne dla żelków Haribo – bohaterami spotu reklamowego są dzieci, które nie mogą oprzeć się smakowi żelków. Główny komunikat kampanii opiera się na przekazie, że marka Haribo pozwala łączyć gusta smakowe dzieci i dorosłych. W spocie w ostatnim kadrze wyeksponowane są, oprócz Złotych Misiów, najbardziej popularne marki Haribo: Pico-Balla i Wumiss.
Kreacja pochodzi z Wielkiej Brytanii, w Polsce spot adaptowała agencja MSU Publishing, a media na potrzeby działań kupuje Lowe Media.