Kraj

Jacek Sitko został dyrektorem ds. marketingu w firmie Delecta

Jacek Sitko rozpoczął pracę na stanowisku dyrektora ds. marketingu w Delekcie. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (Wydział Handlu...

Jacek Sitko rozpoczął pracę na stanowisku dyrektora ds. marketingu w Delekcie. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (Wydział Handlu Zagranicznego) oraz angielskiego University of Newcastle upon Tyne (Wydział Marketingu Artykułów Spożywczych). Pracował wcześniej z takimi markami jak: Gerber, Frugo, Ekko oraz Turek. Przez ostatnie cztery lata pracował dla Bograin Polska w mleczarni Turek, w której pełnił funkcję dyrektora ds. marketingu i był odpowiedzialny za rozwój serów miękkich (typu camembert) oraz produktów UHT (Sielska Dolina). “Będziemy dążyć nie tylko do wzmocnienia naszej pozycji rynkowej w odniesieniu do konkurencji, ale również do przyśpieszenia tempa wzrostu segmentów rynkowych, na których już działamy” – twierdzi Sitko. (JP)