Kraj

Mondelez wspiera nowy wariant Halls XS

Komunikacja rozpoczęła się od eventów, odsłona telewizyjna potrwa do końca tego roku.

Mondelez wspiera nowy wariant Halls XS
Firma Mondelez Polska ruszyła z kampanią promocyjną nowych minikuleczek Halls XS. Działania promocyjne obejmują ATL – spoty emitowane w stacjach telewizyjnych i kinach, kampanie reklamowe w punktach sprzedaży oraz niestandardowe akcje eventowe odświeżające wizerunek polskich miast.

– Nowy wariant cukierków Halls XS przygotowaliśmy z myślą o młodej aktywnej grupie konsumentów (19-35 lat). Dostępny jest w dwóch wariantach smakowych do wyboru – mentolowym oraz cytrynowym, każdy bez dodatku cukru – wyjaśnia Małgorzata Chojnacka, brand manager Mondelez Polska.

Kampanię Halls XS zapoczątkował cykl eventów w siedmiu polskich miastach pod hasłem “Minirozmiar megaefekt”. Celem było stworzenie instalacji, do których konstrukcji wykorzystano puste opakowania po cukierkach Halls XS. Za inspirację posłużyły flagowe symbole aglomeracji, które w minirozmiarach maksymalnie odzwierciedlały ich charakter. Eventom towarzyszyła kampania samplingowa nowego Halls XS pośród konsumentów i uczestników wydarzenia. Agencja Red8 Events wraz z Mondelez są autorami koncepcji aktywacji, nazwy akcji oraz linii kreatywnej akcji eventowej.

Telewizyjna kampania reklamowa potrwa do końca br. Spot będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, VoD, kinach oraz na kanale YouTube. Za realizację spotu reklamowego odpowiada agencja JWT, media kupował Starcom.