Kraj

Knorr promuje chińskie smaki

Kampania ma przypomnieć konsumentom o produkcie.

Knorr promuje chińskie smaki
Nowa kampania Fiksów Knorr (Unilever) jest realizowana pod hasłem “Odkryj bogactwo orientalnych smaków”. Celem działań promocyjnych jest przypomnienie konsumentom portfolio Fiksów do dań ryżowych.

Działania będą się skupiać wokół dwóch wiodących wariantów: Fix Do potraw chińskich oraz Fix Kurczak słodko-kwaśny. Kampania komunikuje wykorzystanie aromatycznych ziół ze Wschodu, łatwość i szybkość przygotowania potraw, zachęca również do własnych eksperymentów kulinarnych.

Portfolio Fiksów Knorr obejmuje także pozostałe warianty umożliwiające przygotowanie dań kuchni świata: Fix Kurczak po meksykańsku, Fix Kurczak po hawajsku, Fix Smażony ryż po chińsku.

Akcję promocyjną wspiera kampania telewizyjna. Za kreację spotów TV odpowiada agencja Lowe Warsaw, a za zakup mediów dom mediowy PHD.