Zagranica

Vonage szuka agencji

Największy rywal Skype'a, firma Vonage, rozpisuje w Wielkiej Brytanii przetarg na obsługę kreatywną i budżet mediowy.

Internetowa firma telefoniczna Vonage ogłosiła przetarg na agencję reklamową i dom mediowy. Firma nie komentuje szczegółów decyzji, ale zgodnie z wypowiedzią rzecznika prasowego Vonage szuka agencji do obsługi kreatywnej, mediowej i digital.
 
Do tej pory za część kreatywną obsługi Vonage odpowiadała agencja Profero, a zakupem i planowaniem mediów zajmował się All Response Media. Przetarg, którego proces zakończy się jesienią, obejmuje tylko rynek w Wielkiej Brytanii. Zostaną do niego zaproszone agencje do tej pory obsługujące firmę.

W tym roku Vonage zmieniło również agencję w USA, wybierając ostatecznie JWT do obsługi kreatywnej i mediowej. Budżet mediowy w Stanach Zjednoczonych wart 150 mln dol. obsługiwany był od 2009 roku przez TBWA/Chiat/Day i PHD. 

(Campaign)