Kraj

Eurobank z BlueCash i aplikacją mobile

Bank rusza z kampanią informującą o przelewach ekspresowych BlueCash oraz bankowości mobilnej.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FLTpj7FM-6Dk%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
W rozpoczętej właśnie kampanii Eurobank promuje konta osobiste i nowe funkcjonalności udostępnione klientom banku. Akcja reklamowa pojawi się w telewizji, kinach i internecie.

Kampania Eurobanku, która potrwa do końca września, skupia się na promocji nowych możliwości. Są to przelewy ekspresowe, które pozwalają na szybkie (nawet do 10 min) przesłanie środków na konto odbiorcy oraz nowa aplikacja – Eurobank mobile na smartfony i tablety z systemem iOS i Android.

Komunikacja obejmie telewizję, kina i internet. Spoty pojawią się w TVP, Atmediach, Polsacie, TVN, TVN7, TVN24 oraz kanałach tematycznych TVP i TVN.

Za kampanię odpowiada agencja Brasil. Zakupem mediów zajmuje się Starcom.