Kraj

Almette poszerza portfolio

Hochland zapowiada kolejną aktywność w mediach.

Almette poszerza portfolio
Hochland poszerzył portfolio marki Almette o wariant z kolorowym pieprzem. Produkt będzie dostępny w regularnej sprzedaży od września. Komunikaty promocyjne będą adresowane głównie do kobiet i osób, które eksperymentują w kuchni. Nowa receptura Almette wprowadzona w marcu tego roku i wsparta działaniami 360 stopni (MMP24 z 22 marca) będzie również komunikowana w zbliżającej się kampanii, którą firma zapowiada niebawem. 

Wprowadzenie na rynek Almette z kolorowym pieprzem zostanie wsparte działaniami reklamowymi, degustacjami zorganizowanymi na terenie całego kraju oraz akcją PR. Dla handlowców przygotowano ulotki informacyjne, a w prasie kobiecej znajdą się przepisy kulinarne z nowym produktem. Na razie marketer nie zdradza szczegółów.
Cena detaliczna Almette z kolorowym pieprzem wynosi ok. 3,78 zł.