Kraj

Metafen komunikuje się inaczej niż kategoria

Kampania mówi, że po lek sięga się tylko wtedy, gdy czuje się rzeczywisty ból, i nie oszukuje, że tabletki odmieniają życie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Flh3NKIFmy8o%22%7D
Grupa K2 przygotowała platformę komunikacji kreatywnej dla marki Metafen z portfolio Polpharmy. Kampania celowo przełamuje trend dotyczący komunikacji tej kategorii produktów. Za pomysł strategiczno-kreatywny 
i realizację kampanii odpowiada agencja K2, natomiast strategią, planowaniem 
i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa K2 Media. O akcji teaserowej Metafenu informowaliśmy w MMP24 z dnia 20 sierpnia br.

Działania skupione na platformie Tumblr prowadzone są wokół hasła “Można inaczej”. Kampania Metafenu mówi wprost, że po lek sięga się tylko wtedy, gdy czuje się rzeczywisty ból i nie oszukuje, że tabletki odmieniają życie, tak jak to się dzieje w popularnych reklamach konkurencji.

Ogólnokrajowa kampania wideo jest realizowana z wykorzystaniem m.in. kreacji richmediowych w portalach horyzontalnych, angażujących rozwiązań wideo w YouTube. Reklamy typu pre-roll będą emitowane m.in. na internetowych stronach rozgłośni radiowych i telewizyjnych oraz w wybranych serwisach lifestyle’owych w postaci rozwiązań z pogranicza rich media oraz digital TV.

Grupa K2 i Polpharma współpracują ze sobą od trzech lat. Pomysł na kampanię “Można inaczej walczyć z bólem” jest wynikiem przetargu wygranego przez K2 w czerwcu br.