Kraj

PKO i Majewski "po drugiej stronie lustra"

Nowy spot reklamowy banku inspirowany motywami z "Alicji w Krainie Czarów".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FYGIB73cxY6g%22%7D
Agencja reklamowa DDB przygotowała dla banku PKO BP kreację nowej kampanii reklamowej z udziałem Szymona Majewskiego, od 2,5 roku etatowej ”twarzy reklamowej” największego polskiego banku.

Tym razem w ramach wędrówek ”na koniec świata” reklamowy bohater zawędrował na drugą stronę lustra – reklama jest inspirowana motywami z powieści ”Alicja w Krainie Czarów” Carrolla Lewisa.

Planowaniem i zakupem mediów dla PKO BP zajmuje się dom mediowy Universal McCann. Za realizację działań online odpowiadają OS3 i Value Media.

Bank reklamuje w ten sposób pożyczki gotówkowe Mini Ratka, oferując raty 25 zł za każdy pożyczony tysiąc zł. Przy pożyczce 15 tys. na 5 lat RSSO (rzeczywista roczna stopa oprocentowania uwzględniająca prowizję i koszty ubezpieczenia) wynosi 30,8 proc.