Kraj

Netsprint szuka w Playu

Firma wprowadza nowe rozwiązania wyszukiwawcze w serwisie operatora.

Netsprint wdrożył najnowszą wersję swojego rozwiązania wyszukiwawczego Netsprint Search w serwisie operatora sieci telefonii komórkowej Play.

Netsprint Search, jak zapewnia Netsprint, należący do międzynarodowej grupy Amedia, to rozwiązanie wyszukiwawcze zaprojektowane w celu zwiększania przychodów z treści płatnych, ze sprzedaży produktów w e-commerce oraz emisji reklam kontekstowych poprzez usprawnienie dostępu do interesujących użytkownika informacji (także archiwalnych), ułatwienie użytkownikom nawigacji po serwisie, zwiększenie lepkości i poprawę użyteczności serwisu.

W realizację projektu zaangażowana była również firma K2 Internet, która uczestniczyła we wszystkich etapach tego przedsięwzięcia (wsparcie Netsprint w komunikacji z Play oraz realizacja aspektów graficznych projektu).
Nowa wersja Netsprint Search obejmuje zaawansowane moduły wspierające wyszukiwanie. Są to m.in. moduł QuickSearch, który ma pozwalać na prefiksowe wyszukiwanie dokumentów oraz błyskawiczną prezentację wyników już po wpisaniu przez użytkownika kilku pierwszych liter zapytania oraz funkcjonalność Broadening Queries – automatyczne zaprezentowanie wyników wyszukiwania na zapytanie skrócone (czyli z pominięciem wybranych wyrazów zapytania użytkownika), w przypadku gdy na pełne zapytanie nie znaleziono żadnego wyniku.  Dotychczasowy moduł Misspellingu, sugerujący użytkownikowi poprawną formę błędnie wpisanego zapytania, został zastąpiony funkcjonalnością AutoMisspelling, która automatycznie prezentuje listę wynikową na poprawione zapytanie. Kolejną zmianą w stosunku do poprzedniej wersji systemu jest także wprowadzenie agregacji treści z kilku serwisów Play i udostępnienie ich na jednej stronie wyników wyszukiwania.