Firma Campbell rozpoczęła współpracę z Andy Warhol Foundation. Wprowadzi na rynek limitowaną edycję puszek zupy pomidorowej inspirowaną obrazami artysty.
Seria czterech puszek w kolorach białym, żółtym, różowym i turkusowym trafi na rynek 9 września.
Zupy będą dostępne w sieci supermarketów Tesco, Sainsbury i Waitrose. Działaniom będą również towarzyszyć akcje samplingowe. Zupy będą dostępne w krajach, w których znajdują się powyższe sieci handlowe.
Campbell wykorzysta 32 płótna artysty z 1962 r. – każda ma nawiązywać do innego smaku zupy. Jak przekonują fundacja i firma Campbell, Warhol zadeklarował, że przez dwadzieścia lat spożywał codziennie na lunch zupy w puszkach właśnie tej marki.
Puszki pojawiły się na półkach sklepowych sieci Woolworths w Australii na początku lipca tego roku. Po raz pierwszy zupy z etykietami nawiązującymi do twórczości Warhola trafiły do sklepów w Stanach we wrześniu ubiegłego roku z okazji 50-lecia serii obrazów inspirowanych puszkowanym lunchem.
(Brand Republic)