M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wedel wzmaga aktywność przed jesienią

Katarzyna Woźniak | 29 sierpnia 2013, 06:00

Firma poszerza portfolio, organizuje loterię i zapowiada kolejne przetargi.

Wedel rusza z loterią konsumencką, w której zapowiada rozdanie miliona nagród. Promocja odbywa się pod hasłem "Kup, otwórz i sprawdź, czy wygrałeś!" i wystarczy w niej kupić produkt w promocyjnym opakowaniu, a wewnątrz sprawdzić informację o wygranej. Nagrodami są produkty Wedla, które będzie można odebrać w wybranych sklepach (lista na stronie internetowej) w zamian za promocyjne opakowanie. W promocji biorą udział 100-gramowe czekolady, batony Pawełek i Ptasie Mleczko.  

Promocja konsumencka będzie wspierana spotem telewizyjnym, a także komunikacją on-pack na wszystkich produktach biorących udział w akcji. Promocja potrwa do końca października. Za kreację spotu odpowiada Team One (Saatchi & Saatchi), a za zakup mediów - ZenithOptimedia. Kampania będzie prowadzona również w internecie (Facebook, YouTube), a także w formie działań in store i za pomocą materiałów POS w sklepach.

Lotte Wedel poszerza też portfolio o trzy nowe produkty: Ptasie Mleczko Biało-Białe (produkt w białej czekoladzie, dostępny od sierpnia w limitowanej ofercie w 380-gramowych opakowaniach), śmietankowe wafelki WW w białej czekoladzie (firma deklaruje, że to produkt wprowadzony na rynek z myślą o młodszych konsumentach i rodzinach z dziećmi). Produkt będzie dostępny w sprzedaży od września.
Trzecią nowością jest 38-gramowa tabliczka czekolady z orzechami arachidowymi, cząstkami pomarańczy i chrupek. Jak zapewnia firma, wprowadzenie tabliczki Szkolny wraz z rozpoczęciem roku szkolnego oraz jej wyeksponowanie w odpowiednich miejscach na półce mają zapewnić świetne wyniki sprzedażowe. Limitowana edycja czekolady Szkolny dostępna będzie od września 2013 r.

Aktualnie firma Wedel prowadzi przegląd agencyjny. Dotyczy on wyboru domu mediowego, agencji kreatywnej, agencji designerskiej oraz agencji interaktywnej i agencji PR.

Jak zapewnia Magdalena Kołodziejska, kierownik komunikacji Lotte Wedel, decyzja o przeprowadzeniu przeglądu wszystkich agencji i firm, z którymi Wedel współpracuje, wynika z potrzeby "świeżego spojrzenia na sytuację i przyjrzenia się dotychczasowej działalności firmy". Rozpoczął się już przetarg agencji kreatywnych, do którego zaproszone zostały Team One, DDB Warszawa, PZL oraz Grandes Kochonos. W przetargu mediowym biorą udział: ZenithOptimedia, Universal McCann Poland oraz OMD. Wedel prowadzi również przetarg na design, do którego zostały zaproszone "najlepsze polskie i brytyjskie agencje" - zapewnia Kołodziejska, ale bliższych informacji nie udziela. Pozostałe przeglądy planowane są na wrzesień i październik.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,