Kraj

Nowa kampania dla Nissan Note od TBWA

W ramach akcji na stronie WWW i w Facebooku można odbywać wirtualną jazdę próbną.

Agencja kreatywna TBWA przygotowała kampanię digitalową zapowiadającą wprowadzenie na rynek nowego modelu Nissan Note – marki należącej do japońskiego koncernu Nissan Motor Co. Ltd. Jeszcze przed wprowadzeniem samochodu na rynek marka daje wszystkim zainteresowanym możliwość wirtualnego sprawdzenia możliwości modelu.

Przygotowana przez agencję TBWA kreacja umożliwia wzięcie udziału w interaktywnym pościgu samochodowym, podczas którego kierowcę wspierają innowacyjne rozwiązania technologiczne modelu, takie jak system Safety Shield, ostrzegający przed nieoczekiwanymi zagrożeniami oraz system kamer 360 st., który pomaga przy parkowaniu w ograniczonej przestrzeni.

Za przygotowanie wirtualnej jazdy próbnej odpowiadają agencje z grupy TBWA: TBWA, G1 i DAN Paris, które zrealizowały kampanię na potrzeby krajów europejskich. Warszawski oddział agencji stworzył adaptację polskiej wersji akcji.