Przetargi

Polskie Badania Outdooru poszukuje firmy do obsługi strategicznej

Spółka Polskie Badania Outdooru (PBO) rozpisała konkurs, którego celem jest nawiązanie współpracy z firmą zewnętrzną w zakresie strategii. Brief konkursowy...

Spółka Polskie Badania Outdooru (PBO) rozpisała konkurs, którego celem jest nawiązanie współpracy z firmą zewnętrzną w zakresie strategii. Brief konkursowy zakłada opracowanie założeń strategicznych i pozycjonowania produktu badawczego PBO na rynku. “Przyglądamy się możliwościom, jakie wynikają z naszego projektu badawczego, i oczekujemy od wybranej po przeglądzie ofert firmy pogłębionej analizy sytuacji na rynku” – mówi Piotr Parnowski, przewodniczący rady nadzorczej PBO. Szczegóły przebiegu postępowania konkursowego nie zostały ujawnione. Wiadomo jedynie, że do przetargu zaproszono agencję Synergy Marketing Partners. Udziałowcami utworzonej w lutym 2004 r. spółki są dwie firmy reklamy zewnętrznej – AMS SA i Clear Channel Poland. AMS SA dysponuje 51 proc. udziałów, zaś Clear Channel Poland – 49 proc. Zakres jej działalności obejmuje badania skuteczności nośników reklamy zewnętrznej, autoryzację wyników badań w kampaniach oferowanych klientom oraz opracowywanie zasad i standardów prowadzenia dalszych badań outdooru w Polsce. W działaniach tych PBO korzysta ze wsparcia instytutu SMG/KRC Millward Brown Co. (JP)