M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pamapol wybiera Veneo

Dorota Pośpiech | 30 sierpnia 2013, 06:00

Agencja obsłuży markę Spichlerz Rusiecki, nową kategorię produktów z portfolio grupy Pamapol.

Grupa Pamapol wybiera agencję Veneo do obsługi internetowej marki Spichlerz Rusiecki. Veneo zwyciężyło w konkursie ofert, do którego dopuszczone zostały trzy agencje.

Agencja będzie odpowiedzialna za kreację nowego wizerunku marki, w tym wykonanie nowego serwisu internetowego i komunikację brandu w social mediach.

Grupa kapitałowa Pamapol działa w branży przetwórstwa spożywczego. Jest właścicielem takich marek, jak Pamapol, Kwidzyn czy Sorella. Pod marką Spichlerz Rusiecki spółka oferuje nową kategorię produktów – konserwy mięsne premium.

Do zadań Veneo należy zaprojektowanie i wykonanie nowego responsywnego serwisu internetowego tej marki, a także opracowanie strategii i realizacja kampanii w mediach społecznościowych. Głównym celem działań będzie budowa wizerunku marki łączącego tradycję z ekskluzywną nowoczesnością.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,