M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kubica reklamuje Lotos

Maciej Burlikowski | 30 sierpnia 2013, 06:00

To pierwsza kampania z udziałem byłego kierowcy F1, a obecnie rajdowca drugiej w kraju firmy paliwowej.

(W)

Grupa Lotos – druga w kraju, po PKN Orlen, firma petrochemiczna – rozpoczęła kampanię wizerunkową pod hasłem ”Lotos wspiera wszystkich kierowców”. Po raz pierwszy w swoich reklamach Lotos wykorzystuje wizerunek Roberta Kubicy, jedynego dotychczas Polaka, który w latach 2006-2010 startował w wyścigach Formuły 1, a obecnie ściga się w rajdach WRC i ERC. Od marca br. Lotos jest sponsorem teamu rajdowego Kubicy i jego pilota Macieja Barana. Dotychczas jednak nie wykorzystywał jego wizerunku w reklamach.

Anna Goliszewska, dyrektor biura zarządzania marką Grupy Lotos, nie ukrywa, że reklama z Kubicą ma specjalny cel: – Jesteśmy przekonani, że dzięki nowej, ciekawej reklamie wizerunkowej wejdziemy w nową erę komunikacji naszej marki, w pełni nastawionej na wsparcie kierowców w ich codziennych zmaganiach na drogach.

Kreację reklam przygotowała agencja reklamowa Grey, za realizację spotu odpowiadało studio Tank, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Lotos dysponuje siecią 407 stacji paliwowych, w tym 116 pod logo Optima (stan na 30 czerwca br.). Dla porównania PKN Orlen ma ich 1775 (w tym 484 z logo Bliska), koncern BP – 455 stacji.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,