M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pernod Ricard wzmaga aktywność

( red. ) | 30 sierpnia 2013, 06:00

Rywal Diageo planuje akcję marketingową, która ma poprawić wyniki w Europie Zachodniej.

Pernod Ricard ujawnił wyniki finansowe za rok 2013. Firma zanotowała wzrost o 4,4 proc. (7,2 mld funtów), napędzany przez wysokie przychody w USA, Indiach i Azji. W Europie Zachodniej producent zanotował 3-proc. wzrost (za okres roku zakończonego 30 czerwca), kosztem 1,4 mld funtów na marketing i promocję. Na kolejny rok producent alkoholi planuje szeroko zakrojoną aktywność marketingową w tym regionie.

Firma chce postawić na inicjatywy marketingowe dla takich marek, jak Ballantines, Martell i Chivas, ale również zwiększyć rozpoznawalność swoich marek z grupy win, tj. Jacob’s Creek, Deadbolt czy Helan Mountain. Producent alkoholi chce wykorzystać w kampanii mobile i Instagram, rozpoczynając tym samym działania w obszarze digital.

Dla porównania rywal Pernod Ricard – Diageo – w regionie Europy Zachodniej zanotował 4-proc. wzrost sprzedaży.

(Marketing Week)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,