Maspex poszerza portfolio Lubelli o nowe produkty. Wprowadza na rynek makaron z serii Pełne Ziarno – Uszka. Produkt ma zachęcać do zdrowego stylu życia i nowych doświadczeń kulinarnych. Opakowania serii zostały odświeżone (umieszczone są na nich zdjęcia i przepisy na potrawy) przez agencję Max Arpp.
Lubella wprowadza również dwa nowe warianty Szybko z patelni: Świderki pełnoziarniste z cukinią i Rurki z tuńczykiem. Firma zapewnia, że decyzja o poszerzeniu portfolio jest odpowiedzią na duże zainteresowanie produktem.
Brand Szybko z patelni otrzymał wsparcie w kwietniu br. (MMP24 z 17 kwietnia) – za kreację spotu odpowiadała agencja Havas Worldwide, a za zakup mediów ZenithOptimedia. W sierpniu br. przetarg na obsługę PR w związku z rozległymi działaniami promującymi gotowanie z użyciem makaronu Lubelli wygrała agencja Synertime (MMP24 z 20 sierpnia).